iklan-iklan~sila click

Monday, March 3, 2008

Maafkan Saya

Maafkan saya..


Maafkan saya kerana melukakan hati awak sekali lagi..
Bukan saya tak sayang awak…sayang sangat…tapi as a frenz..

Maafkan saya kerana tak mampu nk bahagia kan awak..
Bukan sebab tak der masa tapi sebab hati nie bukan untuk awak….

Maafkan sy sebab tak mampu nk tunaikan permintaan awak untuk jadi aida yg dulu…
Bukan sebab ego, tapi sbb sy bahagia dengan diri sy sekarang…

Maafkan sy sebab selalu marah awak…
Bukan sebab benci tapi sebab susah nk buat awak faham yg sy bukan untuk awak…

Maafkan saya sebab tak balas semua sms awak…
Bukan sebab tak der credit tapi sy tak tahu nk bls apa..kerana jwpn sy tetap sama (sy bukan untuk awak)

Maafkan sy sebab selalu mengelak dari awak…
Bukan sebab malu tapi biarlah sy dengan hidup sy..

Maafkan sy sebab tidak mencintai awak…
Bukan sebab hati ini milik org lain cuma hati ini bukan milik awak…

Maafkan sy untuk segalanya…
Kerana sy tak mampu untuk tukar persahabatn kita dgn kata2 cinta…

6 comments:

apiz said...

hahahaha.....aku lah org pertama kunjungi blog ko...
heheheh...jiwang karat siot minah nie....x leh blah aku....
hohoho.....

~aida~ said...

haha
sengal ko apiz...sukati aku la nk jiwang karat ker tak karat..yg penting happy..muahahahah...
dengki r tue..

axy said...

alah jiwang lah sangat apiz..
u will know how it feels when it comes towards u..huhu~~

takper aida aku ada..
hehe..
happy happy time!!!
kita x rugi apa2 pun kan aida?.
bila nak usha2?
hahahahha!!

~aida~ said...

cayalah axy...kah..kah..bila nk usha?tunggu cuti 3 bulan la...bleh usha puas2...muahahah...

ntah si apiz tue...ble dah kena btang idung sendiri bru die tau langit tinggi ker rendah...huhuu..nnti jgn dtg kat aku ngis2 sudah..muahahah..


woi axy,gi study la...esok ada kuiz law!!!muahahha...fill in the blank jer..kalu tak fill kita blank kn jer...bleh tak??muahahha...ahaks!

axy said...

hahahhaa!!!
yer arr nak stady la nie..
kau dok dpn aku!
heheh
:P

Anonymous said...

aloha aida,best gak r poem yg ko buat ni. cinta x bley di paksa2. cinta sesuatu benda y universal... adios..from adah90jb