iklan-iklan~sila click

Sunday, March 16, 2008

person that i love...

huhuuhu...penat nyer...arini dah start revison week!!!what does it mean??FINAL EXAM DAH DEKAT!!!!!waaaaaaaaaaaa..........byk menda nk kena cover!!especially,subjek law!!argh......

Tadi time rase dah nk hampir jem..my mother called!!!huuhuhu....mcm die tau jer anak kesayangn die(ayat perasaan) nie ngah stress!!!hehehhe.....borak2 la ngn my mom....die lah pemberi semangat....setiap kata2 yg kluar dr mulut die cukup memberi erti....cukup untuk buat aku jd lebih tabah.....she always said,imposible is nothing!!!never give up although u failed to get what you want....work harder....always be strong...dan yg die tak pernah lupa nk ckp...jgn lupa pencipta kita...Yg Maha Esa....sbb semuanya dtg dari Dia...mom is my bestfren...best in the world!xder menda yg aku rahsia dr dia...semuanya die tau...i will let her know everything that happen to me...no secret between us...she is best motivatr for me...dialah teman nangis dan ketawa...dan dialah teman yg paling sempurna.....teman yg amat memahami aku....kdg2 tak pyh ckp pun die dah tau....

walaupun jarak aku ngn mak agak jauh, tp kitorg mmg sekepala....kdg2 selalu gak argue...sbb aku mmg suka lawan arus...but at last, she's right...die dulu mkn garam....kitorng selalu kongsi probs....anything...compare to abah...mak lebih sporting but somtimes abah lebih memahami....kalu ngn abah leh kongsi tntg sports,game,poltics or apa2 isu semase....plg best abah adalah menteri keewangan aku yg paling best...hehehehe....ckp jer...insyaallah dpt...tp bukan yg mengarut la....abah jenis yg tak suka tunjukn apa yg die rase...die lebih suka pendam...die suka tunjukkan ngn cara die sendiri...tiap2 kali cuti semester abah tak kan lupa bwk kitorang bercuti...tp dlm malaysia jer lah so far.....

Thanks God, coz u give me mak and abah yg sgt2 memahami diri ini...i luv both of them!!!bersyukur sgt diorng msih ada disisi aku...melihat setiap langkah aku...mendoakan setiap kejayaan aku...abah and mak...thanks for everything.....mereka tak pernah halang tp mereka sentiasa beri petunjuk....

And,org yg paling aku rindu sgt2 is my late grandma....really mish her.....sgt2 rindu...kdg2 terdengar suara die...kata2 die...nasihat die...especially time aku ngh down...sgt2 rindu kan wan... 2 tahun yg berlalu rse mcm 2 hari....terlalu rindu....18 tahun bersama die mmg tak cukup...tp Allah lebih syg kan die...kdg2 kalu ingt balik saat akhir bersama die..comfirm meleleh airmata...tp wan selalu pesan, jgn nangis...doakan yg terbaik....die selalu pesan,nnti jga abah baik2....jgn lupa ngn org2 yg berjasa pada aku...argh,rindu sgt ngn wan!!!masakan die....gelak die....lawak die...peluk cium die...tido ngn die...semua tntg die!!!tp yg pergi tak bleh kembali...hnya doa jdi penyambung...semoga die aman disana...

abah&mak...I will do my best..my very best..I wont give up...

No comments: