iklan-iklan~sila click

Monday, April 28, 2008

Dunia nie penuh dengan seribu satu persoalan...
Penat dah rasenya menerokai satu persatu..
Padahal bru 20 tahun hidup atas muka bumi Allah nie....
Tp blom puas lgi..cuma penat..melihat mcm2 ragam manusia...
Berat hati ini nk teruskan langkah yg seterusnya...
Mungkinkah ini yg terbaik...
Mampukah aku tuk terus menyintai insan yg bernama lelaki???...
Relakah aku tuk terus dilukai....
Ramai org ckp, len org len ragam nya....
Tp smpai bila??
bercinta dan terluka...
PENAT dan LELAH rasenyer dan tangisi perpisahan...
Nak memadam detik2 pertemuan...
Nak merungkai setiap punca pertelingkahan...
dan...
Perit sekali nk menerima kenyataan....
Jodoh, ajal dan maut di tangan Tuhan...
Maka...
Aku insan yg kerdil lagi hina...
Tak mampu melawan takdir dariNya...
Hanya mampu berserah...
Membiarkan hati tuk di isi...
Diri untuk di kasihi..
Oleh seorang insan yg bernama lelaki...
Doaku...
Semoga Kau beri aku kekuatan..
Semoga Kau berikan aku petunjuk...
Semoga Kau berikan limpahan rahmat dan hidayahMu....
Betul kan segala yg silap...
Luruskan segala yg bengkok...
Ya Allah Ya Tuhanku...
Titip kan aku kebahgiaan...
Berikan kan aku kegembiraan...
Tunjuk kan aku jalan kebenaran...
Padamu aku berserah...
Aku berdoa...semoga..jalan yg ku pilih...
Adalah jalan yg terbaik...
Dan mincintai dirinya, bukan lah satu kesilapan...
Amin....

No comments: