iklan-iklan~sila click

Saturday, May 10, 2008

cerita seribu cinta...

sayang??
pernah...dulu la..sayang sgt..
impikan semua yg indah2...
yang terbaik...
bahgia jer....
tp..
sayang jer tak cukup kalu tak setia..
skang ada jgk sy yg len...
tp tak harap apa2...
cuma syg...
kalu bleh move..ok lah...
kalu tak...tak per...
dah bese dah...
benci??
org kata tak bek benci2 nie...
tp manusia kan..
mana ada yg perfect..
pernah la jgk...
benci sgt...
tp kejab jer..tyme tu frust...
tak leh nk pikir apa...
tp....
skang dah ok...
idup kena move kan...
benci semua tlak tepi..
dah tak der jodoh...
jdi kwn pun ok gak..
lgi besh...
suka??
ada...tp tak leh tuka jd cinta..
sbb juz btul2 suka jer...
tak tau mcm mana nk ckp...
tp it juz about suka..
not more...
tp...
tue semua kuasa tuhan kan...
manalah tau kalu brubah nnty..
terima jer...
dah kalu itu yg terbaik...
Alhamdulillah...
harapan?
erm...kali nie tak mau harap2 apa2...
sbb takut kecewa lgi..
cuma kalu bleh...
biarlah seadanya...
cuma mencari kebahgian hidup...
kalu ada ..ada la...
kalu tak der..tak per...
Allah lebih mengetahui...
Dia lebih tau apa yg terbaik...
Pesanan??
kita nk bahgia....
tak kisah dgn awk atau spe2..
kita dah penat nk sedey...
kita tau awak syg kita...
tp syg jer tak cukup kan...
xper...kita usaha sma2...
kita pun syg awak...
tp....
syg pun syg jgk...
kalu xder jodoh tak jd jgk kan...
so, harap yg terbaik jer la..
asal kn kita bahgia...
doa..dan usaha...

No comments: