iklan-iklan~sila click

Saturday, August 30, 2008

Project Agama

Cuti pertengahan semester minggu lepas..telah bwk kmi berempat ke rumah ibukusyg...nie semua tuk cari bahan project agama...byk info yg kami dpt...dan pengalaman yg kalu dicerita pun tak kan abis...kat bwh nie antara beberapa pic yg kami ambik..ada yg tak leh upload kat sini..juz tuk koleksi peribadi...hehehehe





Kami bersama pengasas Rumah Ibuku Sayang..Uztazah Rahya (tengah) dan AJK RIS..sedikit tntg uztazah rahya...beliau seorng penceramah bebas yg berusia 70 tahun...sedang menyambung pengajian di UKM dlm bidang Pengajian Al-Quran & Al Sunnah...seorang yg sgt aktiv...




Saya dan axy....di depan rumah ibuku sayang......

nie nenek yun...org yg paling byk tlg kami psl research nie....cerita2 die...ramah sgt...die ada ajak join lunch...tp kami tak sempat pun...juz dpt bfst jer...sbb kami kesuntukan masa...



Dengan nenek lia..nenek lia nie tak bleh ckp sgt...tak clear...tp ada satu pesanan dia yg kami sentiasa ingt "ada duit kawin..tak der duit jgn kawin"...mula2 kami pun tak phm...tapi bila die cerita kish hidup die dan knp die berada di rumah ibuku syg..baru kami faham...dan kisah nenek lia nie buat kami mengalirkan airmata....susah pyh die nk terangkan pada kami, sbb die tak bleh ckp dgn clear...apapun..pesanan nenek lia akn kami sentiasa kami ingt..

Thanks pada semua warga RUMAH IBUKU SAYANG diatas semua kerjasama yg diberikan...Insyaallah, ada masa kmai akan kesana lagi....

1 comment:

.h.o.p.e. said...

cte a nenek lia tu ckp pe..
aku nk tau gak..!