iklan-iklan~sila click

Tuesday, September 9, 2008

sejak en azraf tak der :

sejak en azraf tak der :

*sy dah pandai bgun pgi sendiri...tak yah tunggu en azraf kejut...
*sy dah tak boros lgi..beli semua brg keperluan jer...kalu en azraf ada mesti sy shoping jer pai die nek pening nk contro sy kan...pai die kena bebel2 kan..tp bila die tak der sy pandai manage semua sendiri..kiranya sy boleh berdikari la kan...hehehe...
* bila sy sakit, sy handle sorg2...kalu en azraf ada..mesti die pun isau..terutama sakit yg tiap2 bulan dtg tue kan...die nyer nasihat mcm die penah ase jer...hehehe..
*sy dah jarang toup...jimat!!kalu toup pun hp celcom jer...sbb nk call en azraf..nk ngadu yg pentg2..celcom lagi murah dr maxis kalu call jepun..huhuhu...
*sy slalu tgk kalendar...kira bape hari lagi die nk balik...kalu dulu kalender pun sy tak pndg..nie skang siap tanda2 lagi...
*sy dah jarang msg..kalu msg pun ngn akk en azraf jer...yup2..sy msg ngn akk die....nk ilng ase borink...tak dpt msg adik, akk die pun jadik la...tp best, sbb akk die pun cam die gak...
*sy dah jarang nk marah2....kalu ada en azraf dulu..sy slalu nk cr psl jer kan...skang bila dah jauh yg amat jauh..baru tau nk baik2...
*sy slalu sibukn diri...kalu dulu sy wat tak tau jer ngn keje2 sy...skang sy akn settle semua secepat mungkin...wat2 cam byk keje...sbb tak mau dri free...nnty sy pikir bukan2..
*sy slalu baik2 bila en azraf call..saje nk bodek and pujuk2 kalu die bleh balik cepat...sblm raya ker...tapi tak berhasil...waaaaaaaaaaa......sedey gile....mlm nie tetibe sy teremo plak...sedeeeeeeeyyyyyy...!nk raya dah nnty....waaaaaaaaaaa....
* sy tak ase pape pun..cam tak der prasaan jer....wat keje jer..pai apit tegur kata muka sy muka stress gila..tp sbrnya sy stress sbb asimen ngn keje...bukn sbb en azraf sgt..tp ada la sikit2...sikit jer pun..
*sy semakin paham maksud "MENGHARGAI"...


sedar tak sedar....dah dekat 2 bulan dah pun...
tak lama lagi en azraf nk balik..
dan kehidupan sy akan seperti normal semula.......
sy akan jadi manusia normal!!yessssssssshhhhh....
i need my life back!!!

2 comments:

cendawanintim said...

sedih plak akak baca n3 nih...tapi atlis awak berjaya mengharunginya sebaik mungkin..

nanti kasik add kat akak yer, nak anto kad raya..

jaga diri.

CiK AiDa said...

huhuhu...
sodeh kak...sayup2 jer nie..
pura2 kuat and sibukn diri...
sbr jer la kan...