iklan-iklan~sila click

Saturday, September 20, 2008

sy tak sedar mase kian berlalu..ramadhan meninggalkan kita...syawal akn menjelma..

sesungguhnya sedar tak sedar...kurang dari seploh hari lagi kita akn menymbut syawal...
btul2 sy tak sedar....mmg la duk dlm hutan belantara..tp selalu nyer sy tahu gak apa yg jadi..
since sibuk tuk siapkan semua asimen sy tak sedar pun...mase berlalu begitu pantas..

sedar2 jer...
tyme nk panaskan enjin keta nk gi class..
kat radio dah psg lgu raya...lagu m nasir...satu hari di hari raya...
tetibe tersentap plak kan...
then tetibe kwn2 tnya..."aida bile balik raya"
eh, dah nk raya dah...asimen aku tak siap2 lagi nie..
hurm........sy duk pikr...cane nk siapkan semua nie seblum raya...

then tadi...bestfren sy call..
ckp die dah start cuti raya starting from tomoro!!
what??ukm dah cuti..cissss...jeles oooo..
dan die nk balik seremban esok...
then duk tnya sy bila balik...panas jer jiwa kan...
sy dah la ngh ngadap asimen finance nie kan...
insyaallah, khamis mlm sampai la sy kat seremban...

cik liyana,
aku tau kau rindu aku...
aku tau ko rindu nk kutuk2 aku kan...
tmabh lagi kalu pow aku blanja makn..
ingt2 la....kfc aku still ada atu lagi ek kat ko....hahaha...

to all my fren...
ti ari jumaat or sabtu kita buka pose sama2 yer...
korang pilih la tempat...insyaallah aku ada...tue pun kalu mak aku tak paksa aku suh psg langsir ek...ahaks!
dan khabarnya, abah tercinta nk raya kat seremban tahun nie...
nk tukar angin...maknenye kitorng tak yah balik kg...
balik pun pas solat raya...sbb abah nk wat takbir kat umah sendiri plak tahun nie...
hehehhehe...sukanyaaaaaaaaaaaa....tp sure byk keje kan..nk masak bgai..
tapi tak per...sy mmg dah rindu rendang mak sy.....
lagi rindu rendang arwah wan..huhuhuh...


so, insyalllah...semua akn berjalan lancar...
dan khamis pas buka sy akn balik seremban...
sy tau ramai tunggu sy blik...ahaks...
siap dah offer nk blanje mkn lagi....
sbr yer en Z...sy balik jgk nnty....

dah kul 4 dah pun...
jab gi nk kejut aina sahur...
saje jer update blog...sbb tgn dah keras tekan calculator...
aduhai...mak ku...sian la anakmu disini...

dah seminggu mkn ntah pape kat muadzam nie...hohoo...

No comments: