iklan-iklan~sila click

Sunday, October 26, 2008

sejenak..



sejenak sy terfikir...
putaran hidup yg kita kena lalui..
walaupun byk pahit dari manis...
tp selagi kita yakin..kita mampu lakukan yg terbaik tuk diri sendiri...


senyuman hari ini...
gelak tawa hari ini..
kebahgian sy hari ini...
adalah bayaran tuk setiap kesedihan dan kepayahan yg sy lalui mase lepas...



Y a Allah...
terima kasih atas segala nikmat yg Kau pinjaman kan padaku...
kekuatan yg Kau berikan...
kesabaran tinggi yg Kau kurniakan..

semoga kebahgiaan dan kesenangan hari ini..
akan sentiasa bersamaku...
ujilah aku...
namun berikan aku kekuatan dan kesabaran tuk lalui setiap dugaan yg Kau rencanakan....


bersyukur aku padaMu yg Allah..
atas setiap ujian yg Kau turunkan...
ia mengigatkan aku tentang ke Esaan Mu..
ia juga mengajar aku tentang erti hidup yg sebenar...
dan pengorbanan yg harus kita bayar tuk setiap kegembiraan yg kita dpat..


tunduk sy..
bila kenangkan semua yg Allah rencanakan untuk sy..
betapa sy bersyukur..
kerana masih diuji..
kerana itu tandanya..
sy masih lagi tak ilang dri pandangan Nya...

No comments: