iklan-iklan~sila click

Thursday, November 13, 2008

apa nk wat nie???

bgun jer tido ariini..
terus trpkir nak wat pe??
nk kua jejalan..keta tak der...arini semua keta pakai...
mak ad majlis perpisahan kt sek....abah plak gi HKL...ada date ngn Dr hencem tue...
nk gi merempit...ahaks!tak dpt la tu...
sy dah lama tak bwk moto.....kang tak psl2 masuk loji kat lorong depan tu kang....

en azraf pun mcm byk keje jer...
msg pun lmbt jer reply....
kalu tak tue..bila sy tak der mood...
laju mcm kilat jer die reply...
bila sy ada mood sengal nie....sonyap plak deh...

hiks~~
smlm kan...
en azraf kata...den poning nk blaja ckp n9 nie...
ahaks!!
naseb la en azraf yer....tak per...slowly...


notes: tetiba sy rase rindu kat muadzam shah plak...
cam no nie??sy rindu nk mkn kat JENTAYU KOPITIAM tue la...
ntah apa ntah abg tue dah letakk...sampai sy teringt kat semua benda yg dia jual tue...hiks~~
arghhhhhhhh..tolong la...sy buhsan nie!jom la kua...
jborn ko dah abis exam lom??apasl UKM nie lembab na nk abis exam...aku dah terbyg pizza yg baru tue...hiks!!!cepat balik weyyy...aku tunggu ko amik aku kat umah...(ewah..mcm bos plak kan)

2 comments:

NONIE AZIZ said...

Jentayu Kopitiam ni kat mana?

CiK AiDa said...

kat muadzam shah kak...hehehe..sure akk tak tau punya...