iklan-iklan~sila click

Sunday, November 30, 2008

Lelaki pices..

*Dari segi berpakaian mungkin dia kelihatan kurang kemas
yg nie no komen..die pakai apa di suka jer..

*Walaupun dari segizahiriah dia agak kurang menarik, dia mempunyai personaliti yang bagus
boleh la....hurm...en azraf sila komen..adakah nie tepat pada diri anda...

*bolehberjenaka dan baik hati.
yg nie agak tepat...tp kalu tyme die marah...memang menyayat hati....phewwwww....

*Dia adalah lelaki yang pandai mengagak dan bersimpatitinggi, tetapi, hatinya selalu bimbang.
yup2..setuju2...HATINYA SELALU BIMBANG...ayat tuk hati yang bimbang...(ayang ada wat pape slah x arini)...ngeh3...en azraf jgn marah aaaaa....

*Dia tidak suka berkelahi dan sedaya-upayamengelakkannya
aah...en azrap mmg cam tue...berkelahi die tak suka...berlari2 die suka..mcm cite hindustan tue..kan abg kan..?wakakka...sedap aku kutuk die..mati la kena sedass jab gi nie...

*Hidupnya suka menggembirakan hati orang lain
yup...nak2 plak tyme kita ngah sedey....tue sbb sy syg die.....ngeh2...sesi gedik2 sikit...

*dia agak romantik dan mementingkan perasaan pasangan
btul la jgk...romantik??wakaka...die baru nk romantik...sy dah gelak guling2...en azrap jarang romantik2 nie..die selamba jer....

* Tetapi dia agak pemalu dan kurangkeyakinan, menyebabkan dia lambat dalam hal menambat wanita.
yg nie i have no komen...teeeeeeeeet!

*Dia agak sukar dari segi membuat keputusan, dan agak bertangguh untuk kahwin.
wakaka...agak bertangguh tuk kawen???sbb die kena tungggggu CIK AIDA dulu...muahahaha..sungguh perasan..panggggg tuk diri sendiri...jgn cite psl kwen..bru ckp nk duk mana jer...gurun ker n9..dah gado...nie kan nk cite hal len2...wakaka....Kawen oh kawen!!

*Oleh keranakelemahan ini, dia mudah dipengaruhi atau ditinggalkan.
hurm..entahla...mudah ke??tak mudah...eh mudah kot...eh entah la...blom abis selongkar lg tentang en azrap nie...

*Dari segi bercinta, diaadalah seorang yang hangat, mengambil berat dan mengasihi, serta menghiburkan.
oh!yg nie tepat sekali!!sgt mengambil berat...kalu die bebel kalah mak sy tau...kalu die soal..kalah polis pencen tau...ngeh3...

sekian...
nie sekadar pendapat jer...

p/s: abg...nie kira kutuk2 ke?tk kan?..so nie kira tak menderhaka la kan???
ngeh3...

3 comments:

Cakap Kosong said...

kira menderhaka lah nih.......sebab pec lobs

Kak Piah said...

dik.. ko buat balik mender nih lepas dah kawen 8 tawon.. tgk ader berubah ker tak? muahahaha!!!

CiK AiDa said...

wah kak piah..satu cabaran nie??
en azraf...cubalah tu berubah...siap la nnty!!!
amaran keras!!