iklan-iklan~sila click

Friday, December 26, 2008

..........



muka sy dah mencuka jer ptg td..
marah sy msih berbaki upanye..
ada jer yg tak kena...
sy diam jer...tp dlm hati rase nk ngis sgt..
geram punya psl..
xtau la nape lately nie cepat sgt sentap......
nk kat peyed..dah abis pon...
sudanya muka sy mcm amoi kt atas tu...
yg beza nye rambut sy lgi pnjg dari die..hoho~~~
mula2 ngt nk ngadu la en azraf..
sekali tue..
org ngah mood sedey + geram..
die bleh wat lawak bgai plak...
hangen la gue...pale dah berasap jer..
dgn2 dia yg tak bersalah sekali kena marah ngn sy....
disebbkan die pun ngantukk...
tak cukup tido...
die pun lyn lite2 jer..hoho~~
sy pun dah marah..takmo ckp ngn die..
kang jadi punca gado jer...
sudahnya..
die suh sy gi solat and makn..
yg baiknye..sy ikut plak ckp die tue...hoho~~
after setel semua...
bru la sy cool ckit....
esok sy nk gi setel kan keta sy...
cian die..tak der sapa nk bela......
tak der sape nk belai2 die..
tak per eh keta...nnty kita tak yah balik sini lg..
kita g jejalan jer...
cian die...biakan abah ngn keta baru die..
ti balik campus..kita tak yah ckp ngn die...hoho~~


mcm nie la mata sy bila pndg org tyme marah..

asenye en azraf blom penah kena lagi...hoho~~tetibe jer en azraf jdi mangsa....

1 comment:

Cakap Kosong said...

kiut mata orang marah tu kan!