iklan-iklan~sila click

Sunday, December 21, 2008

tetiba sy tak bleh stop crying...

td...
sy elok jer tgk cite..
cerekarama...yg que haidar berlakon tue..saat terbentangnya sejadah..
ada few part sy ngis..sedey sgt tgk lakonan budak tue..
then bila iklan..sy still tak leh stop ngis lgi..
malah lagi teresak2...
sbbnya..
dlm fikiran dok terbyg...
en azraf akan gi jepun lg tuk sekian kalinya...
hwaaaaaaa....mcm mana sy nk survive lgi nie?
masih ada kah kekuatan sy tuk lalui saat tue semua??
sy kena sorg2 lagi..
kat sape sy nk bebel2?
nk marah2?
nk merajuk..nk mengadu...
sapa yg nk tenangkan sy kalu sy marah or sedey...
sape lah yg bleh tahan ngn kerenah sy..
yg boleh sabar ngn semua kemahuan sy....
walaupun sy dah byk dan amat byk menyusahkan die..
die tetap disisi sy...
tegar menemani sy...
sy tak pernah lupa berdoa..
agar, die mmg untuk sy...di takdirkan untuk sy..


Ya Allah..
berikan lah aku kekuatan sekali lagi...
nilah saat paling getir sgt...
nk berpisah ngn org yg kita syg..org yg kita sgt dan amat rapat..
walupun pada zahirnya kami jauh...
tegarnya sy tuk fikirkan semua yg positiv...
tp jauh di sudut hati sy...sy kena redha kalu dia kena pegi lg..
sy tahu die dah berusaha tuk cari keje len..
tp Allah lebih tahu dimana rezeki untuk die kan...
sy paham dan sgt mengerti semua tu..
tp satu jer yg sy mohon..
kekuatan tuk hadapi tu semua sekali lgi..


notes: dah 4 packet tisu abis nie...sedey nyer sy mlm nie..seb bek..dah abis study kuiz tuk rabu minggu depan..abg....

3 comments:

jantan said...

hah 4 paket tisu?
dah tambah lagi ker tidak?

hmmm die per buat masa depan
x salah kan??

Ungku Nor said...

huh..citer tu??
akak terus tutup tv okeh.
tak larat nak nangis..ahakss

cendawanintim said...

saba la dik..weol kan ader yang sentiasa sapot adik..

jangan nangis2 lagi lah..