iklan-iklan~sila click

Saturday, January 10, 2009

21 tahun..??apakah...tidaaaaaaakkkk...

lalala~~
mula2 dok intai2 blog org...
tp niat kat hati tak mau update..
tp dek kerana bloger tegar kan...nk update jgk~~curik2 mase terluanggggggggg....


seyes..
sy sedar yg kita semua dah masuk tahun 2009...
tp sy lupa dan tak sedar..
ini bermakna sy dah masuk area 21 tahun!!
owh...tidak!!
dah 21 tahun aku idup rupanya...syukur pada Allah s.w.t...
tp sedey nyer....
rase mcm dah tua jerk~~
tiiiiiidddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkk...

tue pun kwn sy yg ingtkan sy...
kalu tak ..seyes sy tak ingt pun...(betul..sy bukan wat2 lupa..)
so sy pun duk diam2...
pk..apa yg sy dah wat dan sedang wat pada usia yg menjangkau 21 tahun nie...(poyo jer ayat sy kan)
jab2..sy nk gi interview en azraf la plak..apa perasaan umo 26 tahun nie..hehe~~
mesti die jwb.."tak de pape..abg rase ok jer..maintain muda jer"wuekkkkkkk...nyampah tau!!

note: yg pasti...sy tak mau kira dah bape byk sy dah abiskn duit mak abah selama 21 tahun nie...owh tidak...

1 comment:

jiwa kaco said...

ekau bilo nak kawen..
dah buleh tu