iklan-iklan~sila click

Friday, January 30, 2009

sharing is caring~~

hmmm....
tak der keje dah nk wat nie...
asimen ada la..tp mood takder..bak kata..en azraf..pak mod tutup kedai arini...
so smbil lyn borink..en azraf pun ngh tido..sy dok godek2 internet..
sy jumpa nie!!
lets take a look...saje nk share ngn uols...
saje nk relate ngn my real life...hiks~


Berikut adalah tanda2 lelaki yg jatuh cinta dgn jujur n ikhlas:

Si dia bersungguh2 melakukan sesuatu utk kekasihnya dgn rela dan bukan kerana terpaksa.
(yer ke bang??hehe...ikhlaskan?bukan terpakse kan??)

Si dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan sanggup berubah demi menyenangi hati pasangannya.
(harap2 die tak jemu tuk menghiburkan...leb u abg...muahahhaha...kipas tue penting yer tuan2...)

Si dia byk menasihati kekasihnya kerana si dia amat menyayangi kekasihnya.
(nasihat??tue masuk under category bebel la kan??hehehe...hari2 ada nasihat..kalu tak rase xsempurna hidup...hiks~)

Si dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap2. (maksud: mengambil berat stiap apa yg dilakukn oleh kekasihnya)
(tepat sekali...)

Si dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.
(takut???en azraf sila la jwb...kalu ilang ayang ngn ilang keta..mana abg lgi takut??)jwb...cepat jwb...hoho~~)

Si dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana si dia sentiasa berasa curiga jika kekasihnya dikacau lelaki lain.
(muahhahah...amat bese kualami..)

Si dia tidak suka ada lelaki lain rapat dgn kekasihnya. (en azraf ok jer..aslkan ada limit...)

Si dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.

Adakalanya si dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana si dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain. (selalu sgt...sy layan jer...almaklumlah..en azraf kan adik...hehehe)

Si dia menjadi org yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.

Si dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk dan dimanjai oleh kekasihnya.
(pandai ooo majuk...dah tue suka men2 kan sy..nk tgk sy kalut...)

Si dia akan menggelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama.

Si dia sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya.

Si dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.

Si dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana si dia tidak mahu kasih sayang antara mereka menjadi luntur. (yg nie...ari2 dia tnya...kalu tak tnya..means that die tak normal la aritu...)

Si dia tidak akan melayan perempuan lain yg tidak ada urusan penting dengannya.
(??????no komen..but so far..apa2 pun dia akn bgtau sy...so far..so good...alhamdulillah..)

Si dia cuba meluangkan lebih byk masa dgn kekasihnya walaupun terpaksa mengorbankan masa dirinya sendiri. (alahai terharunya...)


Si dia sanggup menitiskn air mata demi kekasihnya..Bukan semua lelaki sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan. (Tidakkah anda terharu melihat seorang lelaki yg sanggup menitiskan air mata demi anda?)
(hoho....bila kali terakhir en azraf ngis ek...kat kuantan aritu ek abg??kan abg kan...ke ada lgi yg ayg tak tau...hehe)

No comments: