iklan-iklan~sila click

Sunday, March 15, 2009

happy bufday my dear ~~

hoho~~

tajuk entry nk gempak bin jiwang jer kan...
tp xpe... demi en azraf....ngeh3...



hari nie genap la umor die....bape ek??
ahaks...yg ke 2?... (sila pikir sendiri yer)


en azraf,



happy bufday to youuuu.....
semoga panjang umor and cepat kawen...muahahahaha...
may Allah bless you...semoga sihat selalu~~
selamat peluk cik koom ayg nie...
sebelum bg kat abg, ayg dah peluk die 3 mlm~~ngeh3...
and tak mau jeles2 ngn die lagi ek...sbb die dah jdi kwn abg skang~~
syg die mcm syg ayg ek....


thanks for ur love n ur patient....



luv u and always luv u~~



so mari kita tgk pic cik koom yg menjadi musuh en azraf dalm mase seminggu nie~



taraaaaaaaaaaaaaa.....




di kesempatan ini jgk sy nk say thanks kat aina and ema...
yg teman sy dlm misi cari cik koom tuk en azraf...
and the best part...kat kak paah(sis en azraf) yg same2 tlg sy bikin en azraf panas~~
ti sy story ek nape sy beli cik koom...and mcm mana en azraf jeles ngn cik koom nie~~

thanks guys...



notes : kan best kalu sy dpt celebrate bufday die same2 kan??huhuhu...tp apa nk buat...jarak dan mase membataskan kami~~cik koom..kalu en azraf buli...kamu terbang balik yer...xpun kamu geget jer die...im missing u cik koom....mmmmmmmmuuuuuah(kiss tuk cik koom yer)

1 comment:

.::WaNiE::. said...

comelnye cik koom tu