iklan-iklan~sila click

Sunday, March 8, 2009

salam maulidur rasul & selamat hari wanita...

seperti mana yg kita tahu..
12 rabiulawal adalah hari keputraan Nabi Muhammad s.a.w..
rasul junjungan kita semua~~
so semperna cuti umum tue...
meh kita tgk program2 semperna maulidur rasul kat tv...
semoga program2 ini dpt mengingatkan kita lebih byk lagi tentang Baginda...



teringat lagi tyme sekolah dulu~
ada perarakan...sy mmg tak pernah lupa join nie...
kalu tuk peringtkat negeri...
abah n mak akn join tuk jabatan masing2....
tp skang tak lg dah...diorng pun tak larat nk berarak jauh2...





ok..
next cite~~

hari nie...8hb...
ialah hari wanita~~
selamat hari wanita tuk semua wanita2 kat lua sane...
especially kat blogger2...
wanita ke sy ??
wanita muda kan..kira buleh la tue.....hehehe~~





next!
arini sy masak...ayam masak merah~~
pheeeeewwww...terpedas la plak..
tp blasah jer la...



smlm kan..
aina kata sy monyet....
sbb sy duk mkan pisang non stop...
and die kata..cara sy pegang pisang pun dah mcm monyet...hwaaaaaa...menchi~~
sy bukan suka2 nk mkn pisng...
sbb sy nk senang erk..erkk...



2 hari lepas 1 jam hokeeeeeyy kat toilet...
aina kat.."aku ngt ko pengsan dah dlm toilet"
hoho~sengal punya minah...
tp takpe...sy dah jumpa ubat dah..
sy go selongkar balik almari dapur...
sy jumpa TEH ORG KG...
yeaaaaaay...ni lah ubat paling mujarab tuk tidak berada lama dlm toliet!
dijamin...hik..hik..



maaf sbb wat cite nie...
tp thats part of my life maaaaa....ngeeeeeee...



note : sy mau tido sebenta dgn cik koom sy...cik koom?nnty sy story k..skang kena rahsia dulu~~

No comments: