iklan-iklan~sila click

Wednesday, July 1, 2009

ECPI DI SEREMBAN



hiks...
iklab jab eh...
entry kat bwh jgn lupa komen eh..

since ramai sgt yg tnya psl ECPI kan...
kan nuffnang tue ada jer yg taip psl nk tahu khasiat die..
and ada gak yg tnya sy direct psl ecpi..

so,
if u nk tau psl ECPI or product die yg len...
juz email me ok..
aidayunus_1404@yahoo.com.my

kalu nk beli pun boleh jgk...
juz email ti sy reply k...

ecpi mmg byk khasiat..
expecially pd org yg ada mcm2 sakit...
byk sgt testimoni yg sy sendiri dah dpt...
among my family jgk...
so thats y sy brani share with uols here :-)

tq ;-)

note : ainaa....agak2 aku leh lwn ema tak???hahaha...

4 comments:

misz A.C.C.A said...

aida..wah da pndai da bsnes yerk!
kihkihkih

~okey aida, x kan kawan sndri nak aib kan =) insya Allah, im okey with d secret~

nadzpunnakjualle said...

ehem3..aku nak promote jus mate 5 la ngan susu alpha.....lalalal

CiK AiDa said...

cik be - hehe..busines cikit2...kalu nk jumpa tokey busines sila cari ainaa!die hebat!

CiK AiDa said...

nadz - ha..boleh2, ko minum juz mate 5 ke???itu bukan tuk org nk kurus ke???ko nk kurus apa lagi??dah tinggal ranggka dah aku tgk..hehehe...jgn marah aaaa...