iklan-iklan~sila click

Wednesday, February 10, 2010

weeee

ada lagi 2 hari nk betape kt NRSB..ofis client....
so far smua ok..
esok aku nk setelkan salary diorng...
mmg dh agak..paling horror msti salary...
thats y tinggalkan dia blkang2...
oleh kerana byk nau dpartmentnye...
so byk la jgk bda yg kena di amik kira.....aduhhh...penat!!!



then nk siapkan donation..
bapak gila berjuta donation dia te kau....
smua nk kena vouch...
yela...nnty nk kira tax..nk kena add back bgai kan...
kang bila si dia nk kira tax...mcm2 plak peel dia kang...
"aida...nie knp mcm nie...nie knp mcm tue..apa nie...apa tu?"
harus lah aku urut dada tahan sabar kan....
byk nau mengarah...suh wat sndiri kang...ternganga...
yelah...dia review bnda yg dh siap...snang la keje...
kita nie yg kena wat dari a ke z....
consider la sikit.....kok suh dia wat kang..mau nye merapu...
nie senior pun setuju ok...bukn i pandai2 ckp....hehe~



td diatas keizinan si bf...sy telah soping moping...
wahhh...rambang mata...
ada byk bju kaler merahhhh....ohhh...enough wif red colour....
sy dh ada yg masih belum dipakai...huhu~
so td decide beli tshirt jer....
men sedap jer ssebat...alih2....100++ gak kena...hehe~
tak pe kan abg kan?????


keje2 mls nk bwk balik...sbb MALAS...hehe~
agak2 tak leh siap esok...
sy bwk la balik esok....
kalu agak2 buleh...tinggal je la...
balik lenggang kangkung....

td akak2 ku sudah plan mau berkemas bagai...
yela....cuti dh dekat..masing2 nk balik kg...
nk2 yg kena blik umah mertua...haruslah kena prepare mcm2...
sy yg single nie angguk2 geleng2 je la...
kdg2 tnya gak...
"knp mcm tue kak?susah ek kalu kt umah mertua??"
ahahah~akak2 tu lyn jer...siap bg cdgn bagai...
sy pun layannnnn jer....



raya cina korang mcm mana?
sy?
ahaaaaaaaaaaaaaa......adalah!!!
nk pegi nyer jauh...tp satu apa pun tak pk...
disbbkan benda nie..
minggu lpas idup sy uru ara..
dgn kena marah nye....ngis nyer...
mcm2 gaya la...
akhirnya berjaya gak!!hiks...
so wait aaaaaa.......nnty sy story mory glory haaa....


ok..mau siapkan beg mau gi keje esok...
msg en azraf and tido...nite~~~


sekian yg melaporkan...

cik aida


note: sy dh lost 2 kg........ahaaaaaaaaaaa.....yepeeeeee!!chaiyok2 aida!!

1 comment:

.::WaNiE::. said...

1-tahniah di atas kehilangan 2 kg itu

2-cuti raya cina saya adalah duduk di rumah kerana encik somi kene keje :P

3-waaaa..tiap kali baca entry pasal auditor ni agak insap sbb kompeni ni filing bersepah2 huk mesti auditor wani pun tension huhuhu