iklan-iklan~sila click

Thursday, June 24, 2010

dulu & sekarang

hye.


saje.
tak de keje.
dok susun2 folder pic yg berlambak2 nie.
then nmpk byk sgt pic en azraf.
mcm2 pic..

saje nk tepek kat sini.
kenangan.
ntah2 dia pun tak tau yg sy masih simpan pic2 dia..

abg.
pic abg peluk2 ngn pom jepun pakai bikini kat pantai tyme abg kat jepun tu pun msih dlm simpanan ayg ok.
awas la kamu :-)


so.
jom layan.



pic amik sendiri.
nie hasil mms dikala rindu.
tyme nie en azraf romantika lgi..
tak garang2...



pic pakse.
si bini suh amik..
lantas emak jadi mangsa amikan pic dia dan mms ke si bini :-)



pic mula2 kenal dulu...
kurus kan??
kan??
kan????????





pic zaman dia muda2 dulu...
tyme masih boleh lyn awek2 kat jepun.
leh gatal2 dulu..
skang no way ok~~


pic awal tahun lepas.
tyme kat melaka :-)
dh gemok kan....
dia bahgia tu yg jdi gemok..heheh..
perut pun dh ada.
mana tak nye.
makan smua mak masak...
smua siap...








makin gemok.
makin garang.
hehehe :-)



tp apa sekalipun.
dia je org yg paham sy.
segarang2 dia pun.
dia jgk yg boleh paham sy.
yg tau apa sy nk.
kalu sy marah mcm mana pun.
dia jgk org yg tau mcm mana nk handle sy :-)




kadang2 rase kitorng sma.
walaupun sy kat sini.dia kat kedah.
nk kata sejiwa..takpun.haha~



tu sbb tak leh nk benci dia.
padahal dia selalu je buat sy sakit hati.
sy pun lagi selalu buat dia sakit hati..hehe :-)
pusing2 pun syg jgk.


ok.
dh penat taip.
nk mandi n siap2.
mlm nie diner ngn abah.
org gov dh gaji kan...heheheh :-)


note : en azraf, sy marah kamu ke..sy majuk ngn kamu ke...kamu jauh ngn sy ke...kamu marah ngn sy ke...kamu geram ngn sy ke..sy tetap syg kamu...tolong jaga sy dgn baik yee :-)

No comments: