iklan-iklan~sila click

Saturday, June 19, 2010

saturday

halooo...
skang sy menggila cerita benci bilang cinta.
ok!cite nie mmg dh lama kat indon sana..
but bru ditayang kat astro tu ha...

misi sy...
nk abiskan tgk cite nie kat utube before masuk uniten balik!!!
yeaaaaaaaaah!


cerita dia tak romantik mana pun.
tp flow cite dia menarik.
menarik perhatian sy!!!


for me..
that is real love.
ko sanggup susah dan senang dgn pasangan ko...
willing to share everything...
no lying.
no demanding.
no semua2 la...

apa yg ada ko lalui bersama.
jatuh and bgun still together.
so sweeeeeeeeeeeeeeet!!!


mlm td...
dh lyn separuh dpd cite tu.
gila hebat nk tunggu utube
tp seb bek mlm td laju ckit...


then
sy bgtau en azraf sy lyn cite nie..
dia bukn kisah pun.
dia dpt ingt tajuk cite tu pun dh kira SYUKUR ALHAMDULILLAH


semalam mamat tu berangin sikit.
ntah apa tak kena ntah..
merungut je mulut dia tu..
"ayg tu..ayg nie..."
eeeeeeeeeeeeeee....gelak jer tgk dia...
mcm budak2 ok...
suka dgr tyme dia explain somthing...
sgt2 kebudakan ok...
niat dia nk bg sy betul2 faham...
tp sy mmg dh faham..cuma kdg2 wat2 tak phm.
nk tgk gelagat dia..
kena 2x sy tak faham...angin la dia~

aihhhhh la abg...
bila garang..garang sgt!
bila manja...kalah si kaisara tu!!!


note : miss u en azraf :-) (sila beri perhatian kat ayg ok..kang ayg majuk panjang2 kang bru tau )

No comments: