iklan-iklan~sila click

Wednesday, September 8, 2010

SELAMAT HARI RAYA

SELAMAT HARI RAYA
&
MAAF ZAHIR BATIN


xtau la apa masalah blospt nie.
tak leh nk upload pic pun.
ngtkn nk up kan la kad raya tuk korang..
tp non ado..
nk tulis pun kena itam putih je...


insyallah..
esok sy gerak pulang ke kampung.
paling cepat pun ari isnin mlm bru balik ke seremban.
tahun nie sy beraya di Johol and Rembau negeri sembilan.


insyallah..
rabu bru sy nk gerak raya rumah kwn2 kat sermabn.
sy kalu bleh nk gi umah kwn2 yg wajib sy gi dulu..
abiskan cepat2.
sbb sy ada bykkkkkkkkkk keje nk kena siapkan.

seminggu nie sy adap buat kueh raya n kemas umah je.
tido pun iye jgk.letih gile noks...
yelah.dua beradik je.
yg sorg mmg tak leh pakai la kan..merayap je~

mood raya tahun nie tak bape ada.
sbb bizy yg amat sgt.
byk benda kena kejar dateline.
lgipun mybe dh besar pnjg kan.
so tak la excited nk raya mcm dulu..

kalu tak dulu..
tyme raya..
bju kurung mesti 3 pasang.
jeans baru.tshirt baru.kemeja baru.kasut baru.
smua nk baru.
nie smua mak & abah sy la ngajar nie..
kalu tak sy pun tak tau...
dh dorng nk beli...sy senyum je..

but now..
dah ada bju kurung pun nk ok..
setakat nk bju kasual..sy ada 4 pasang dlm almari tak pakai2 lagi.
nie smua gara2 shoping2 then letak dlm almari..
sudahnya lupa~~~~~~
tag harga pun tak tanggal lagi..gilo~


so.
pada smua yg nk balik beraya.
drive carefuly.
ingt org tersyg..
kalu ngantukkkk stop kat manae2..
espcially yg nk balik jauh2 tu..
jumpa lagi lepas raya..

untung kan sy.
kg dekat. 1 jam je dh sampai.hehe :-)




SELAMAT HARI RAYA.
INGATLAH ORG TERSAYANG :-)




Love ,

Aida Nurshira

No comments: