iklan-iklan~sila click

Friday, November 19, 2010

kacang pool.

argh...td jalan2 kat blog wana..
yer..dia follower baru sy..
tq awak...nnty kita update list tepi nie eh..


argh..
sy bace entry2 lepas dia...
skali nmpk kacang pool.
mula2 tgk tajuk je..sy dh rase mcm sesuatu!
then ada pic skali...
OMG!!!
sy lapaaaaaaar kacang pool skang nie.


tyme praktikal dulu.
kak harlina...dia org johor ada masakan kacang pool nie tuk sy.
dia buat tuk bfs smpai ofis.
dem!first tyme makan.seyeeeeees sedap!
dia ada ajar sy cara nk masak.tp sy dh lupa!!!
knowing her yg sgt rajin masak walaupun byk keje..demi anak2.
and knowing me yg sgt2 suka makanan baru..
so dia akan bg n wariskan whatever resipe yg dia ada.
snang cite.tyme praktikal ritu mcm2 sy blaja pasl makanan kat dia.
thanks kak.rindu akak.
RINDU MASAKAN AKAK!!


hwaaaaaa!!!
kacang pooooolll...
seb bek la sy tak kawen ngn ngndung lagi..
kalu tak...parahhh la mu en azrap oiiii..
kacang pool!kacang pool made by kak lina..errrmmm..delicious!!!

2 comments:

Tijah said...

mintak le resepi dia dik. akak dah lama tingin nak makan tu. somban mano ado jual kan...

Syazwana said...

eh eh ada name kite la
hihihihi
kite pon teringin nak makan tuh
:(
tapi kat jb je ade
kite kota tinggi malas nak ke jb
tunggu balik kl lah
heee :)