iklan-iklan~sila click

Tuesday, March 15, 2011

selamat hari lahir yg ke 28 en azraf salimi

SELAMAT HARI LAHIR 
YG KE 28 TAHUN SAYANG~




( nie pic lama en azraf.tak salah sy.bufday dia yg ke 25 kot.mase muda2 dulu)
pic nie sy letak sbgai motivasi dia tuk kurus mcm dulu.hahaha~
nk suh feeling muda.mmg dia ALWAYS feeling muda~


en azraf , ( geli ok panggil syg2 nie..mihaha)
selamat ulang tahun yg ke 28~
dh tua dh punnnnnnn~ 
  • semoga panjang umur & dimurahkan rezeki~ ( blackbery ayg jgn lupa ok)
  • semoga up sabar & kurangkan kentot~
  • semoga sentiasa berada di bawah lindunganNYA~
  • semoga sentiasa menjadi hamba NYA yg taat dan setia
  • all the best bucuk.u are getting old~ muahaha~
  • we ( me and didi) always love u ~
  • jgn garang2 dgn ayg lagi ouh...ayg takut ok!!!
  • never give up bucuk!! chaiyok2..we always support u~
  • thanks for everthing bucuk!!! 
  • SAYANG KAMU bukan sbb kamu perasan hencem.tp sbb kamu sgt2 memahami dan baikkkkk sgt2.. ( tyme mood ok..bek la..cube tyme ngah angin..singa kat zoo pun takut okeh!!)miahahahha~~


  • and terakhir sekali and terpenting skali!!!semoga sentiasa jadi anak yg soleh.yg sentiasa menyenangkan mak  & ayah~ ( sy tau dia anak yg baik.tu sbb sy syg dia lebih..muahahaha..dia cool je.but deep inside.sy leh tau how much he care and love his parents.thats what im looking for)

nota : penat dh sy pkir.apakah hadiah tuk dia tahun nie.hadiah dia kita KIV dulu...tp sy ada SUPRISE for him~ nk buat sendiri.blum pandai sgt lagi.so sy wakilkan seseorang tuk buat bg pihak sy..hehehe~ nnty bila dia dh dpt suprise dia n dia dh msg sy.sy kasi up pic ok~~~~ harap2 dia happy + kenyang~ hehehe~ love u bucuk!!!


with love ,

~~ayang~~

3 comments:

sharamli said...

epi befday..
bila nak kawen ni..heee

=sz= said...

wahh dah 28 tahun ye en azrapp ni ...
dah sesuai bangat jadik "tuan rumah" cik aida ni ;p

teacher anis said...

happy birthday mata air cik aida ni..dah 28 tu..kene cepat2 kawen aida..moga korang bertemu jodoh cepat and bahagia selalu..