iklan-iklan~sila click

Friday, December 23, 2011

berjalan2 lagi

short vacation.
asal boleh.janji jalan2 kan... :-)

tahun nie..tgh tahun dh ke JB.
Then 2 bln lepas ke terengganu.
now nk pi penang plak!
so dh complete la.utara selatan timur barat ku redah tuk tahun nie... :-)


trip kali nie trip mengejut.
eh.rase nk p utara tu dh la,tibe2 ckp kat abah jom p penang.
abah kata okay! cari tempat tidur and plan everything.
dlm 2 hari smua settle.
mana nk p.mana best.makan kat mana sedap.and tempat2 menarik.
smua dh di siap rapi..hehe~


tiap2 tahun family sy mesti pergi bercuti.
so tahun nie ke penang la kami sebagai lokasi penutup :-)


so..halooo org2 penang!

walaupun sy ngah audit luar.
so mmg ngah byk keje.
takpe..sy redah je.nk berjalan punya pasai..hehe~


kurang dari seminggu kita nk melangkah tahun baru nie.
apa azam tahun bru korang? tahun lepas punya azam dh settle?takpe..b/f je ke tahun dpn kalu ada yg terkandas...hehe.
azam tahun nie..alhamdulillah dh settle smua.
apa yg sy nk di tahun 2011 hampir smuanya tercapai.
alhamdulillah..syukur sgt2.


tahun dpn dh leh start laksanakan misi sy nk jalan2 ke negara2 asia.
so kena prepare duit.
lagi lega bila mak ckp kawen mak sponsor.full!
lagi senang hati bila goodies makcik sponsor.
lagi gembira bila makcik2 dh ckp nk sponsor apa.
lagi lompat2 riang bila cousin dh bukak butik pengantin...hahaha~
tinggal kawen je lagi aida...susah sgt ko kan?
tak susah..tp hati tu blum terbukak besar2 lgi....
bukak kecik je...

ok.dh.bye2.


nota : trip tuk this year dh hampir settle.trip tuk next year sy kna susun jadual betul2.Universal studio and bandung dh melambai2 sy...sabah sarawak pun dh memanggil2 sy..insyallah..will work for it :-) once comfirm jer tarikh kawen.sy book ticket terus p bandung...hahahhaha~~~

1 comment:

Tijah said...

alang2 nak ke bandung kena shopping puas2 utk barang kawen. bebaloi wa cakap lu murah gilers dan mungkin macetnya tak seteruk jakarta.