iklan-iklan~sila click

Sunday, May 27, 2012

Jannah's wedding

Dpt kad dh 2 minggu..
Tahu jemputan dh dkat sebulan lbih..
Tp merancang nk pegi adalah 2 hari sblm..
Khamis dh gelabah hadiah xbli lg..
Whatsapp dgn dia..bbm dgn si dia..
Ok done.hadiah done by jumaat..
Next, timing tuk pegi sbb aidanye adlh buta jln ke klang...
Ko nk suh aku g jalan tar, sogo, pavi aku tauuuu..yg len2 aku ngengg..hehe...


So by 8am tadi dh gerak jumpa shera kat rNr then by 9 dh smpai klang waiting for ainaa and axy...

Sesampai umah pengantin,pengantin dh ready2 tuk majlis akad nikah..
So kami pun sempat masuk surau and mengikuti majlis pernikahan yg berlangsung..(Ayat mcm wartawan)


Then zasss ke umah pengantin, jumpa kwn2..ramai dh ada..so mcm bese la..reunion kecil kecilan..hehe...


Smbil makan smbil borak smbil update psl diri msing2..ramai kwn2 yg wat frelance upanya..bercabang2 business..bgusss..I like! Sy suka org yg sentiasa amik peluang yg ada..aslkan kita mampu..go ahead..rezeki di bumi Allah nie luass..terokai lah..janji halal..


So discus punya discuss..we end up dgn satu persetujuan yg we ols akn menyerbu mana2 jakel or gulatis berhampiran tuk beli kain sekayu..hehe..tu nnty punya cite...


So,Nur - jannah nazam nazir bin nazam & zharif..selamat pengantin baru..semoga kekal hingga ke syurga...selamat meramaikan ummat nabi muhammad..hehe..

Nie lah rahsia Allah kan..jodoh yg dtg dri Dia ..tnpa kita sangka kan..hehe..yg ganas2..yg xmen love2 nie yg jalan dulu kan..hehe..happy for both of u..semoga menjadi isteri yg solehah yawww..


Who's nexttttttttt to get married? Nexttt..nexxtttt..nexttttt.. :)


Nota: sy akan cuba sedaya upaya penuhi jemputan korang walaupun without azrap...peace!


dear bff yg ado, aku punya wedding 3 hari 3 mlm ko kena duduk umah aku....tinggal kejab laki korang ehhh....ainaa! takde sapa yg boleh pakaikan inai aku selain ko...so kalu tgh sarat nnty pun kena gak pkaikan aku inai...i dont care!!hehe~axy shera jborn jgn risau hilton sentiasa ada tuk korang temankan aku..~ eh ckp psl wedding...mesti lari laju2 dri makkk...arity sy ckp.." ok,nak along kawen buleh...my buget was 30k or more..so mak sponsor 80% ok? " she replied " ok..takde mslh..u give me the date...oh tak pyh...mak give u the date. bla..bla..bla..( biarlah rahsia dateline sy tuh) .."..then sy pun melopong jelahhhh lalu laju2 masuk bilik kunci pintu....tp dri dlm bilik still leh dgr lagi dia bebel2...oh tuhan..kuatkan telingaaaa syyyy~








Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: