iklan-iklan~sila click

Tuesday, November 27, 2012

exam lagi

minggu nie last keje...
pastu leh siapkan nescafe and roti bekalan tuk study
next week start la study leave...
wehoooo..takut nie.tp semangat tu takde.
semangat juang tu  pudar skit.
mybe sbb penat kot....


now life ok je...
semakin tenang dan damai...hahaha~ ( mcm la dlu kusut je kan..taklah..dlu pun bahgia)
cuma now sy lebih rilex...


ada 2 -3 org kwn2 yg hampir pengsan dgn berita yg  tu..
hahaha~
ada yg rase mcm nk tumbuk2 je lps geram.
ada yg speechless...ada yg pening...ada yg muka mmg mintx lempang je...
yg penting smua pun terkejut.
sy ilek je...senyum :-)
sbb tak tau nk jwab apa..tak tahu nk jelaskan mcm mana...
bukan aturan ku...smua nya aturan Dia. ...


yg penting...
sy bahagia...nk kata apa...katalah...sy tak larat nk layan apa org nak kata.
sbb nya org yg mengata tu tak tahu pun perasaan sy.



nota :  alhamdulillah, satu2 dugaan sy dh berjaya tepis...lepas nie dugaan apa tak tahu lah...apa jua keadaan yg mendatang nie...sy akan tempuh....sy yg buat keputusan...so sy lah yg akan harung kan...:-)
  

No comments: