iklan-iklan~sila click

Wednesday, December 12, 2012

Esok Exam

Esok exam
yeaaaaaaaaahh.kali nie mmg ntah hape3 dh semangat.
wish me luck~


lps exam.
sy nk bermcd!
sy nk shopingggggggggg.
sy nk makan nasi ayam.
sy nk cari hadiah tuk kawan2 yg dikasihi.
pastu sy nak beli coklat byk2 bg si kamil.supaya dia senyap mlm2.haha~


lepas tu kan.
sy jgk kena asah skill masak memasak balik
nk kena belajar buat air milo sedap.*puiiii...air milo pun nk kena belajar ke*
pastu nk korek2 resepi lama kek choc
pastu nk masak spageti.
donut jgk! * donut kacang je*
and last but not least fish and chip.

kalau nk suh sy masak makanan yg mak2 slalu masak tu.
sap sap soiii je...*amboiii...berlagak*
tp jgn suh sy masak masak lemak cili api please!tlg la...not me!



tu smua sy bg satu2 sepanjang tempoh 6 bulan akan dtg nie ~
jgn demand mcm2.next month ialah peak period.
so keje adalah byk menggunung.
so kalau me tak masak.kita makan kedai je.mamak maulana tu sedia menanti!hahaha~


aritu sy g makan burger ijan tu hah.
lps tu sy order la burger arnab * jgn imagine kecomelan arnab.makan je.syhhh*
lps tu sy tnya...
" agak2 mamak seblah nie ada jual murtabak tak " dgn muka yg laparr...

" perot ada sepuluh ke apa nie? " pndang sy smbil pndang perut sy.
time aku tgh selera ko tnya perut ada bpe kan..time aku shake je...sibuk suh makan nasi bagai kan...phewwwwwwwwwww.....
terus diam dan burger arnab berserta oblong ayam pun smpai.
makan dgn rakus smbil control ayu.
balik umah. dia cirit birit! hahahaha~ * balasan sbb tak bg me makan murtabak*



ok dah.membebel je kan.
nk shoping okeh! nk shopping okeh!
nk shopingggggggggggggg.... * smbil jerit2 kat telinga kamil*



nota : 3 hari tak nmpk pp gebu i nie, dh mula bising2...amboi...tgk bumbung umah jela haiiiiii.....

No comments: