iklan-iklan~sila click

Tuesday, October 9, 2012



Kadang2 nak luah pun tak boleh...
sbb orang tak paham...
kadang2 nk biar kan je pun...
tak boleh jgk...
sbb nnty " makan dalam"....lg seksa kan...


dulu sy rase,
jalan nk selesaikan semua masalah ialah communicate...
luahkan everything....so you akan rase legaaaaa...
but up to this stage, sy rase communication doesn't work anymore.
sbb nya...masing2 nk pertahankan cara masing2...
mungkin...masing2 dh selesa dgn kehidupan masing2....


so apa patut buat?
lari?? kannn.......kadang2 lari tu dpt selesaikan "sekejab" masalah tu
sekurang2 nya you bleh bernafas dgn tenang...
sy mmg tak suka lari dpd apa saje masalah...
tp tu dulu!
for now, sy amik jalan senang...diam kan saje...
ikut apa saje rentak yg dibawak....
nk bercakap, sy tak larat...plus no point pun....things will remain the same.


kalau sy manusia yg pentingkan diri sendiri.
yg tak payah fikirkan tentang hati & perasaan org lain..
dah lama teruskan dgn apa yg sy ada...
bukan sy takde pilihan...sy ada byk pilihan...!
tp tulah...Allah tu kuatkan je hati kan...
dia bagi sy pilihan...mungkin bukan utk sy pilih...
tp mungkin utk uji kekuatan sy je....
so takpe....
sy redah je....

beratnya rase alahai.....




nota : sy tak boleh ckp apa2 pun...nnty semuanya salah pada sy...so diam je aida.diam!!Susahnya bila kita diberi pilihan tp bukan utk kita pilih kan.....sbb hati tak mampu nk memilih....walaupun mmg terang2 pilihan dpn mata...dugaan jenis apakah ini? tak pe aida.go...go ...chaiyok! insyaAllah...setiap yg bermula pasti akan berakhir...sama jgk kita manusia kan...setiap yg hidup pasti akan merasai kematian...so lets time do it for me...

Monday, October 8, 2012