iklan-iklan~sila click

Wednesday, January 2, 2013

Azam 2013

Dah 2 hari masuk tahun baru, baru hegeh2 nk update pasal azam.
takpe.asal ado kan.
nnty 2014 bleh belek2 balik
tercapai ke tak apa azam kita kan...( insyallah, kalau panjang umur)
okeh.lets start :-)


1. NAK ABISKAN PAPER ICAA NIE CEPAT2 OI! hahaha~ sila bygkan ketensionan sy mcm mana eh....haha~

2. Nak belajar sebanyak mana yg boleh tuk dibawa keluar nnty.sy ada lg lebih kurang 2 tahun di sini.kontrak abs 2014.so still got time tuk belajar dgn kakak2 nie smua. longggggggggggg way to go. peak period nk msuk kan.so time nie lah nk keje keras ( kunun2 lah) haha~ tp kan, gaya si kamil tu...mcm suh sy duk keje MNC tu selama- lamanya! tp as u said kan b, seremban sesuai jadi hometown je.tmpat kita balik time kita stress ke apa ke....so me apply same concept la kan...kan?kan?kan? after all, sy rase seremban still sesuai jadi hometown.pendek cite.thats another long story.sy rase sy lg independent kalau duk sndiri. kalau tak , mmg pemalas lipas!

3. more and more vacation. akan start on feb nie. dan harap2 akan bersambung sehingga ke hujung tahun.b, penang please! lapar kari lah~ 

4. belajar hidup dan terima kenyataan yg umur dh 25 TAHUN!...tua sgt ke wey? tak kan?dan belajar jadi tak kelam kabut.sy kan suka kelam kabut....byk kali dh kena sound.pastu b ckp sy ego keras kepala keras hati.siap tenyeh kepala sy lagi weyyyyyyyyy~ jahat!sy kena belajar utk syg org....belajar tunjuk kasih syg.yg sy tahu tumbuk org je kan....

5. belajar daripada kesilapan yg lepas. ini yg sy tanam kuat2 dlm hati. 2012 sy byk kecewakan diri sendiri. kang kalau sy taip lg kang, meleleh2 airmata nie kang.enough said.sy berharap 2013 tak kecewakn sy. 


dah.tu je tuk 2013. sy tak nak apa2.tak nak harap apa2 pun.bkn mcm tahun2 lepas. sy cuma nak Allah kuatkan hati sy lebih dpd biasa tuk lalui satu persatu dugaan dpd Dia. kuatlah aida!


nota : Tuhan, kuatkan lah hati ini. aku bkn manusia yg mudah mengalah, tp harini aku selalu tewas dlm perjuangan sndiri. wake up aida! wake up!

No comments: